Voordat wij beginnen met een begeleidingstraject onderzoeken we waar een kind op vastloopt. Dit maken wij inzichtelijk voor kind en ouders. Met deze informatie adviseren wij over de best passende aanpak om resultaat te boeken. Elk individu is namelijk anders en leert op zijn/haar eigen manier. Wij hebben onderzoeken op het gebied van rekenen, spelling, technisch lezen, begrijpend lezen en leerproblemen.
Scroll naar beneden en klik op het desbetreffende onderzoek voor meer informatie.
"We zochten bijles rekenen voor onze zoon. Meester Andreas raadde remedial teaching rekenen aan. De spelletjes die onderdeel uitmaken van de lesstof en ‘de bakjes’, oftewel een stapel kaartjes met sommen van toenemende moeilijkheid, stimuleren hem om met plezier aan het rekenen te slaan. Door het huiswerk dat meegegeven wordt en dagelijks in goed afgestemde hoeveelheid moet worden gedaan, blijft de stof ook echt hangen en zie je dat hij deze kennis ook in zijn dagelijkse schoolwerk toepast. In deze korte tijd is hij met sprongen vooruit gegaan en meer dan klaar voor het volgende schooljaar!"
Chantal Hoogervorst
Neem contact op of vraag een vrijblijvend gesprek aan
Praktijk Meester Andreas gebruikt hier landelijk genormeerde onderzoeken voor. Je hebt dan heel overzichtelijk wat een leerling wel en niet kan. Wij zetten dan in op de hiaten van de leerling.
Het is belangrijk om eerst in kaart te brengen wat de leerling wel en niet kan. Aan de hand van de resultaten worden de sessies voorbereid, zo sluiten we aan bij de leerbehoeften.
Meester Andreas
Bijlestaal 40T
1721 PV Broek op Langedijk